Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak d.d. Visoko lansirala je na tržište novu Tamno pečenu Zlatnu džezvu.
Novi proizvod namijenjen je ljubiteljima jače kafe sa blago izraženijim okusom. Pečena je tamnije i u skladu sa pripremom tradicionalne bosanke kafe.
Tamno pečena Zlatna džezva idealna je u ranim jutarnjima satima kao prva kafa za razbuđivanje u trenucima koji su posebni za svakog od nas, bili u društvu ili sami.
“Od sada će svi oni koji vole okus prave bosanske kafe, ali i ostali ljubitelji ‘blago jače’ moći uživati u našoj Tamno pečenoj Zlatnoj džezvi. Tako je naš najpoznatiji brend dobio svoju izvanredno kvalitetnu ekstenziju kao blago jača kafa za jače kafoljupce. Sudeći po reakcijama onih koji su je već probali Tamno pečena Zlatna džezva je pun pogodak. Vispak i svi njegovi stručni timovi su i ovaj put dokazali svoju kompetentnost ne samo za pravu bosansku, već i kafu kao najomiljeniji napitak uopće”, izjavila je direktorica Vispaka Nina Bijedić Mujanović.
Tamno pečena Zlatna džezva nastala je na prijedlog potrošača, pojačane je arome i intenziteta okusa, a od sada je dostupna u pakovanjima 500, 400 i 200 grama u marketima širom Bosne i Hercegovine.
Zlatna džezva je najpoznatiji brend kompanije Vispak. Ona je jedan od prepoznatljivih simbola Bosne i Hercegovine, i dio je identiteta i tradicije koja se prenosi generacijama. Zlatna džezva danas je dostupna na tržištima 36 zemalja svijeta na pet kontinenata. Nakon Bosne i Hercegovine, najviše Zlatne džezve se ispije u Sjedinjenim Američkim Državama. U kategoriji tradcionalnih kafa, Zlatna džezva je druga na tržištu Republike Slovenije.